Pages

domingo, 10 de marzo de 2013

PREMIS
Voldria agrair de nou a les persones que han confiat en mi i en meu treball i a aquelles que com jo els agrada compartir el seu treball.
Per això  vull compartir amb totes elles els premis que rebut.
En primer lloc a MARTA
per ser un crack dibuixant i ser tan bona companyera.
Despres a NÚRIA
pel seu treball i perque va ser de la primera que
vaig rebre els meus primers Premis.
Després a ESTRELLITA
                                               i a ANNA                                   
    per haver compartit amb mi també els seus Premis i pels seus blogs que m'agraden moltíssim.

Amb MIREN
 
a la qual admire moltíssim per la seua dedicació i per tota
l'ajuda que me esta donant ultimament.
A MARÍA
perquè va ser de les primeres persones que van confiar i valorar el meu treball

 A ESTRELLA
 perquè va ser dels primers blogs que vaig conèixer i admirar i de la que vaig aprendre molt,
I finalment a ANA
FINI
NOELIA
I MIREIA
perquè juntament amb MIREN han ficat en marxa un Projecte que em pareix molt interesant
per a tot el professorat que li agrada COMPARTIR i AJUDAR.

9 comentarios:

Mireia Torrent dijo...

Hola moltes gràcies pel detallet. Tothom et coneix pels teus Picassa, sense anar més lluny a mi m'ho va dir la Miren. Tens un material fantàstic i et trobàvem a faltar com a bloguera.
És tot un honor tenir-te entre nosaltres i gràcies pel premi al meu Claustre-blog.
Un besito.

brichi dijo...

Moltes gràcies a tu Mireia.
He intentat una altra vegada deixar-te algun enllaç per al teu Projecte...no sé si ara ho hauré fet bé.
Ja em diras alguna cosa.
Una abraçada

Mireia Torrent dijo...

Sí Brichi ara està molt bé. Moltes gràcies per participar!

Fini dijo...

Muchas gracias! Lo recojo encantada. Y en cuanto pueda lo publico. Gracias por pensar en mi grimorio escolar.Besos!

Miren dijo...

Muchas gracias por el premio al equipo del proyecto y a mi propio blog. La verdad es que no sabes cuánto admiramos tu trabajo muchísimos compañeros y compañeras de infantil. Es todo un placer contar con tu participación. Un saludo

Ana Martinez dijo...

Muchísimas gracias, por el premio. Me lo llevo encantada a mi blog de premios. En mi clase ya hace tiempo que te conocemos por tus estupendos álbums Picassa que ya hemos utilizado en más de una ocasión. Gracias por compartir tu trabajo. Un beso.

Noelia Martín. dijo...

¡¡¡Muchas gracias!!!
Me he llevado una gran alegria. Siempre es bonito recibir estos detalles...pero estar entre tan grandísimas profesionales además de un regalo es todo un honor.
Muchos besos y enhorabuena :-)

Maica, Fina e Sara dijo...

Benvinguda Brichi,estamos encantadas de que formes parte del proyecto "Blogs amigos" ya te conociamos por tus albumes de Picasa,desde ahora te seguiremos!biquiños.

mariola dijo...

Enhorabona Brichi pel teu blog, eres una artista, quina sort vaig tindre l'any passat de ser la teua companya i de compartir tots els teus treballs.

Un beset molt fort.

Publicar un comentario